Veel gestelde vragen

Ik heb per ongeluk verkeerde gegevens ingevuld bij het bestellen, Wat nu?
Heb je je bestelling nog niet bevestigd, ga dan een stap terug in het bestelproces en pas de foutieve gegevens aan. Heb je je bestelling al geplaatst. Stuur ons dan een email via info@eitherway.nl, wij zullen je gegevens zo snel mogelijk aanpassen.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dat?
Onze webshop stuurt je, direct nadat je bestelling is bevestigd, automatisch een email met het besteloverzicht. Indien je deze niet ontvangt duid dit in de meeste gevallen op een onjuist ingevuld emailadres. Laat dit per email aan ons weten. Wij kunnen je dan een kopie van jouw bestelling alsnog toesturen. Check ook altijd even je spam. Misschien zit daar de bevestigingsmail. 


Ik heb iets besteld maar bij nader inzien wil ik toch annuleren, wat nu?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour sturen van bij jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@eitherway.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede staat is ontvangen.


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven.
Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.


Ik wil een BTW factuur ontvangen, kan dat? 
Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten. Bedrijven die een BTW factuur willen ontvangen kunnen per email dit verzoek indienen. Zij ontvangen binnen vijf werkdagen een gespecificeerde BTW factuur (PDF) als de bedrijfsnaam en het BTW nummer aan ons zijn doorgegeven. 


Ik zie geen winkel keurmerk, is het wel veilig om te bestellen?  
Als ondernemer is het niet altijd voordelig om een keurmerk aan te vragen, hier zijn kosten aan verbonden. Om die reden heeft ons bedrijf, Eitherway Products, nog geen winkel keurmerk. Onze gegevens zijn wel via ons email adres op te vragen, info@eitherway.nl. 


Mijn ontvangen artikel zit niet in een plastic verpakking, hoe kan dat?
Als ondernemer is het belangrijk om maatschappelijk bewust bezig te zijn. Plastic verpakkingen zijn overbodig, het zit ten slotte al in een doos als het verzonden wordt. Al onze artikelen zijn nieuw. De meeste van onze artikelen zijn in karton of met een lintje verpakt, dit is beter voor het milieu!